Newest In The World

Newest In The World

جدید ترین ها

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 15188
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1




گوشی جدید نوکیا با قیمت پایین C2-02

گروه خبری GSM: از تجربه وب بی‌نظیر و نقشه‌ها لذت ببرید، می‌توانید هم از صفحه‌کلید و هم از صفحه‌نمایش لمسی استفاده کنید و از شبکه‌های موبایل بهترین‌ها را دریافت کنیدبه گزارش جی اس ام از روابط عمومی نوکیا،  مِری مک‌داوِل، رئیس بخش تجارت تلفن‌های همراه گفت: «این گوشی‌ها تجربه وب، نقشه و پیام‌رسانی بی‌رقیبی را فراهم می‌کنند. ما با ایجاد گزینه‌های انتخاب صفحه‌نمایش لمسی و یا صفحه‌کلید، همه چیز را در دسترس شما قرار داده‌ایم و کاربری ساده در یک گوشی با قیمت پایین را با گزینه‌های دوسیم‌کارت و تک‌سیم‌کارت ایجاد کرده‌ایم.»
اینترنت برای همه
هر سه گوشی تجربه اینترنت بی‌نظیری از طریق فناوری فشرده‌سازی اطلاعات توسط مرورگر نوکیا دارند که هزینه مرور صفحات را کمتر می‌کند و سرعت دانلود را بیشتر. که این هم به سود مشتری است و هم اپراتور. مرورگر با یک صفحه شروع محلی بارگذاری می‌شود و به کاربر امکان دسترسی به بیشترین محتوای مربوط را می‌دهد. علاوه بر این، مرورگر نوکیا از زبانه‌ای  برخوردار است که دسترسی آسان به اطلاعات مورد علاقه یا اطلاعاتی که قبلا مشاهده شده را ممکن می‌سازد.

مک‌داول چنین ادامه داد: «ما می‌خواهیم دسترسی به وب برای همه آسان، سریع و مقرون به صرفه باشد. فناوری که آن سوی مرورگر نوکیا وجود دارد به این معنی است که مشتری‌ها مخصوصا کسانی که به تازگی به اینترنت موبایل پیوسته‌اند بتوانند اطلاعاتی را که نیاز دارند را به سرعت به دست آورند. همین‌طور مرورگر نوکیا محتوای محلی مربوط را به آنها ارائه داده و تجربه کلی با آن را شخصی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.»

این سه گوشی از رادیو اف‌ام استریو، پخش‌کننده رسانه و پشتیبانی از حافظه برخوردار هستند که می‌توان آنها را تا 32 گیگابایت ارتقا داد تا کاربران قادر باشند هزاران فایل عکس، ویدئو و موزیک را ذخیره کنند.

قیمت تقریبی نوکیا C2-03 و C2-02 75 یورور و نوکیا C2-06 80 یورو تخمین زده می‌شود. انتظار می‌رود همه این گوشی‌ها در سه ماهه سوم 2011 به بازار جهانی عرضه شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Taha. hamifar تاريخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to wildkiller.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com